قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

بیانیه شهرداری و شورای اسلامی شهر دوزه به مناسبت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللهُ ثُمَّ استَقَامُوا فَلَا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لَا هُم یَحزَنُونُ» (سوره احقاف، آیه ۱۳)

ملت انقلابی ایران در حالی گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می گیرد که انقلابشان از متن توده های محروم نشأت گرفته و با رشادت طلبی و پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد و فروغ امید و گرمی حیات به کالبد سرد و افسرده مسلمانان و مستضعفان دمید و اندیشه و راه بنیانگذارش در سراسر جهان، مظهر آزادی، استقلال همراه با عدالتخواهی و تفکر مردم سالاری دینی، گردید.

امروز با وجود خصومت ها و کینه ورزی های شیطان بزرگ و نوکرانش، ملت رشید ایران، به برکت نظام جمهوری اسلامی و زعامت ولی فقیه از بلوغ سیاسی برخوردار شده است به نحوی که توطئه و مکر دشمنان را به خوبی تشخیص داده و با بصیرت خود اجازه تحقق خواست آنان در سرزمین اسلامی مان را نخواهد داد. مردم ما بر این نکته واقفند که همچنان مقاومت، هوشیاری، همبستگی و اتکال به خداوند، سرمایه بزرگی است که برای دستیابی به آینده ای روشن بدان نیازمندیم.

شهرداری و شورای اسلامی شهر دوزه، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به ملت شریف و قدرشناس شهر دوزه و بخش سیمکان، از آحاد مردم بزرگوار جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته با حضوری پرشورتر و وحدت آفرین، پیمان خویش را با امام راحل (ره)، شهیدان فجرآفرین و رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تجدید نمایند و با فریاد رسای خود مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص آمریکای جنایتکار بکوبند. «إِن تَنصُرُا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم» 

والسلام علی عبادالله الصالحین.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوزه

مطلب پیشنهادی

تجلیل از شهردار محترم شهر دوزه در روز شهردار

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوزه، مراسم تجلیل و تقدیر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *